Senaste köpet

Hej!

Redan fredag och så fort veckorna går. Lite har vi fått gjort i alla fall, bland annat är alla fönster putsade nu och jag har bytt gardiner i sovrummet till vita linnegardiner. 

I dag tänkte jag visa mitt senaste auktionsfynd som jag ropade hem i söndags. Två stycken krukor från Gustavsberg, sent 1800-tal och med så fina motiv. Jag har aldrig sett några  liknande tidigare. Jag är i alla fall så nöjd med dem, ska bara hitta en bra plats här hemma nu där jag kan ställa dem. 




Snart drar det ihop sig till AW där jag ska ut träffa mina tidigare jobbarkompisar, ska bli kul att ses igen. Önskar en trevlig helg till er som tittar in här! 


Kommentarer

  1. Svar
    1. Tack Anette! Ja jag är så nöjd med köpet, tycker de är så fina!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg