Bloggen

 Jag började blogga i mars 2008 i samband med att vi flyttade till Halmstad. Hade väl läst bloggar, mest om inredning, sedan något år tillbaka och tyckte att det kunde väl vara kul att börja blogga själv då, så att släkt och vänner skulle kunna följa vårt liv på annan ort.


Detta är den första bilden jag lade upp, från köksfönstret där vi bodde i Halmstad och där Nissan skymtar i bakgrunden


Jag började då blogga här på Blogger och gjorde det i många år fram till 2019. Jag kände då att jag ville ha möjlighet att blogga från mobilen, speciellt när vi var i stugan på semester och var borta i flera veckor. Jag bytte då till till en annan bloggportal i stället som hade en mobilapp och då blev det lite lättare. Tröttnade dock ganska snart på den portalen eftersom det ofta var strul och det krånglade mycket. Till slut bytte jag tillbaka till Blogger i höstas men var ändå inte riktigt nöjd, tyckte det såg lite omodernt ut och ville pröva någon annan site där jag kunde börja. Det har ju ändå sett likadant ut i 16 år, så tyckte det var dags att göra något. Parallellt med mina inlägg på Blogger har jag också testat att blogga på ett annat ställe, men där vill man helst att man ska betala för bloggen och det har jag ingen lust med, så många besökare har jag inte att det är värt det. Dessutom har jag haft lite svårt att lära mig sidan. 

I går började jag dock testa att byta mall här i Blogger och tycker då att jag fick till ett lite modernare utseende.  Jag saknar dock en "gilla-knapp". Ibland hinner man inte eller orkar inte kommentera och då är det bra och lite lättare om det finns en "gilla-knapp" för att visa att man läst och kanske tycker om.  

Nu tänkte jag fråga er läsare vad ni tycker? Märks det någon skillnad från tidigare? Är det något som inte fungerar? Berätta gärna vad du tycker om sidan! 

/ Annika




Kommentarer

  1. Det ser bra ut. Du med. Roligt med ett ansikte till orden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anette! Håller med dig om att visa en bild är lite roligare, men jag har varit för feg innan.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg