På utflykt

 I går var det en riktigt skön vårdag här hos oss. På morgonen gick jag till torget för att kolla in lite vårlökar men det var sådana långa köer dit så jag hoppade över det. Efter vi ätit lunch skulle vi iväg ett ärende och då kom jag på att Butik Botanik ligger ju inte så långt därifrån. Vi stannade till där och jag blev alldeles lycklig när vi kom in där och solen strålade in genom butiken. 




De här färgade glasdekorationerna var så fina! Nu har vi ju en del färgade fönster hemma hos oss så jag vet inte var jag skulle ha dem men de var väldigt fina. Kanske kan man ha på den inglasade balkongen?




Underbara engelska pelargoner! Köpte med mig en hem, det var längesen jag hade sådana förresten, tror inte jag sett dem så ofta på senare år. Hoppas den kommer trivas här!







Det finns mycket inredning här också men det var växtligheten jag föll för denna gången. 

 


En lite fika blev det också 




I den gamla silverskålen planterade jag pärlhyacinterna så blev det lite vårkänsla här inne. 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg