Mina tavlor

 Jag tycker om att måla och skapa tavlor, ofta på canvas men jag målar även på papper. Jag har ingen som helst utbildning och jag kan inte teckna eller måla motiv utan det är abstrakt konst som gäller för mig. Jag får göra som jag vill, det är jag som bestämmer och blir jag inte nöjd så målar jag bara över. Började måla när vi bodde i Halmstad då jag inte jobbade heltid utan hade en ledig dag i veckan där jag kunde ägna mig åt mina tavlor. Nu har det varit lite si och så med målandet på senare år fast jag numera har tiden, måste bara ha inspirationen också. 

Jag har sålt en del tavlor på Tradera genom åren, men jag har rätt mycket tavlor här hemma som letar köpare. En del ligger ute till försäljning på Tradera nu. Hittar du någon där som du är intresserad av så lägg ett bud. Om du blir köparen bjuder jag på frakten, lämna bara ett meddelande på Tradera att du läst det hos mig här på bloggen. Här nedan ser man ett urval av mina tavlor. 

Nedanför bilderna finns också en länk till en film som jag lagt ut på instagram. 












Här finns en länk till en film jag lagt ut på instagram. Hoppas den funkar!


Kommentarer

  1. Vilka fina tavlor du gjort. Jag målar också även om jag haft uppehåll under helgerna. Men det är dags att sätta igång igen.

    SvaraRadera
  2. Tack Anette! Vad glad jag blir att du gillar mina tavlor. Visst är det härlig avkoppling!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg