Ateljén hos Katrin Bååth

 Kom på att jag nog glömt visa lite bilder jag tog för några veckor sedan när jag besökte Katrin Bååths ateljé här i stan, nere vid Tändsticksområdet. Katrin har ju många strängar på sin lyra. Hon skriver själv på sin sida att hon bland annat är creative director, art director, stylist och eventkreatör med mera med mera. Alltid kul att gå in och titta i hennes ateljé, finns massor att både köpa och inspireras av. 







Ett nytt rosa kök var det denna gången jag besökte, så läckert. Tittade lite på linneservetterna men kunde inte bestämma mig för färg och så blev det inget av. 





Hon har ju även börjat med keramiktillverkning och de här ljusstakarna har hon gjort själv om jag minns rätt. Jag tror de håller på att bygga om lite i lokalen så det är nog snart dags att jag beger mig dit igen, jag har ju bara 10 minuters promenad dit och ibland blir det en sväng när man är ute på promenad. 

Gå gärna in och kolla på Katrins sida, finns mycket att läsa och titta på här. 


Kommentarer

  1. Det var mycket fina saker där. Jag är också på jakt efter tygservetter. Och har inte bestämt mig för färg ännu. Men jag vill ha indisk bomull.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg