Till salu på Odengatan

 I går när jag satt och scrollade i instagram dök det upp ett hem som är till salu via Historiska hem. Jag har nog aldrig sett något liknande, varning för hjärtklappning eller att man tappar andan i denna konstnärsvåning stod det i annonsen. Jag håller med! Jag är ju lite svag för det konstnärliga och nu när jag tittat igenom bilderna i datorn är jag nästan gråtfärdig, för att det är så fint! 6 rum och kök, 6 kakelugnar varav 5 stycken som man kan elda i, dubbla balkonger och allt är bara så underbart. 

Jag sparade ner några bilder för att visa här men det finns mycket mer här hos Historiska hem




















Alla foton från Historiska hem, fotograf: Jahnson

Kommentarer

  1. Woaw! I en sådan lägenhet så måste man ju må bra. Tack förresten för din kommentar på min blogg. Vet du, redan i natt så låg jag och ångrade mig. Det blir nog bloggande för mig i alla fall. Snacka om att vela.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg