Lite nytt att läsa och bloggfunderingar

 Hej igen!

Jag fortsätter att testa på den här sidan men det lutar åt att jag fortsätter blogga här i stället. I dag kan jag inte ens besvara kommentarer på min andra blogg, det är hela tiden något som krånglar. Jag skulle ju gärna vilja föra över mina inlägg hit från 2019 fram tills nu men har ingen aning hur jag ska göra och det känns inte som det går att fråga någon från andra bloggportalen. Jag testade att kopiera mitt senaste inlägg på andra bloggen och det fungerade men jag kan ju inte sitta och kopiera alla inlägg, det känns lite för mycket. Är det någon som vet hur man gör får man gärna höra av sig!

Nog om detta! I dag tänkte jag visa mina senaste bokinköp, "Quanto Basta" av Oliver Ingrosso och "Till bords" med Sofi Fahrman som kom i brevlådan häromdagen. 














Jag har inte hunnit kolla i dem än så jag kan inte lämna någon recension, men det ska bli spännande att läsa. 

Och om det är någon som läser här på bloggen så lämna gärna synpunkter på hur det ser ut. Jag kör samma mall som jag hade tidigare men det kanske inte funkar för alla. Det var allt i dag. Ha det gott!




Kommentarer

Populära inlägg