Balkongbord och kök

 Äntligen har vi hittat ett balkongbord som stämmer med måtten vi letat efter, och till en rimlig kostnad. Det blev en variant på mosaikborden fast detta har kakelplattor. Bordet hittade vi på ÖoB.  Passa på om du vill ha något liknande, det finns i tre olika varianter till ett bra pris. 
















Vi har haft ett sådant här gammalt 40-talsbord tidigare men tyvärr är det lite för stort och det blir rätt trångt. Annars gillar jag den här typen av bord. Vi hade det i köket i vår gamla lägenhet. 




Den här bilden från vårt gamla kök finns på min Pinterest, verkar vara uppskattat av många, som tycker det ser mysigt ut. Det tycker jag själv också även om vårt nuvarande kök är rätt mysigt också och med betydligt mer utrymme.

Kommentarer

  1. Wow. Vilket balkongbord. Tyvärr har jag inte plats men ett sånt skulle jag verkligen vilja ha.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg