Badhotellet

 Brukar ni titta på den danska serien Badhotellet? I kväll sänds allra sista avsnittet efter att ha gått i 10 säsonger och jag har sett varendaste avsnitt. Jag älskar serien och miljön omkring den, inredningen och kläderna. Jag tror jag skulle passa bra in i den miljön haha.




 Till viss del har serien spelats in i Svinklöv på Jylland och där finns ju som tur är också ett badhotell, Svinklöv badehotel. Funderar på om man inte ska ta in där nästa år.










 Bilder från Svinklövs instagram

 
Jag har  ju sedan tidigare också varit ganska intresserad av att ta in på Helenekilde badehotell i Tisvildeleje, också det i Danmark. För två år sedan tog vi en liten dagsutflykt dit och såg det i verkligheten, en riktigt härlig dag! 



Då var man redan igång med att fundera på nästa års resor, typiskt när man varit ute och rest så hinner man inte mer än att komma hem förrän man börjar tänka på nästa resa. Vi får väl se hur det blir, Helenekilde eller Svinklöv eller något helt annat. Ska kanske börja med att se om alla säsonger av Badhotellet?




















Kommentarer

Populära inlägg