torsdag 29 november 2018

Mina tavlor

Den här hösten har bloggen mest handlat om semestrar och resor men det händer ju lite annat också. Bland annat har jag gått ner i tid på arbetet och då har jag fått mer tid till min favoritsysselsättning, nämligen att måla tavlor. Jag har sålt några stycken på senare tid och det känns ju förstås jättekul att det är någon som gillar dem.

Tänkte jag kunde visa några av mina senaste alster. Tyvärr är ju inte ljuset i november det bästa när man ska fotografera men så är det ju nu.




Den här och några fler kan man köpa via Blocket. 














Ibland målar jag digitalt också




Här är ett kollage av några av de tavlor jag sålt på senare tid, jag har fler ute till försäljning på Tradera om man är nyfiken på min konst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails