I Pluras kök och lite till

I morse läste jag någonstans i nyhetsflödet att Plura ska sälja sin lägenhet och jag letade ju naturligtvis upp bostaden på Hemnet. Jag har ju alltid gillat att titta på Pluras kök på TV och önskat att jag skulle få vara med någon gång i det mysiga hemmet. Nu är det alltså till salu 4 rum och kök på 88 kvm på Kungsholmen. Och stilen är helt underbar, inte bara köket utan hela lägenheten. Både klassiskt och modernt och med massa gröna växter som gör så mycket för att det ska kännas hemtrevligt. För det är verkligen hemtrevligt här och jag kan flytta rakt in.









Tavelväggen fanns där långt innan den blev så poppis som det är i dag


Och så Mauro ...














Så fint badrum




Ser fler bilder hos Skandiamäklarna där man även kan läsa mer om lägenheten.

Fin fredagskväll önskar jag!

Kommentarer

Populära inlägg