fredag 22 augusti 2014

Anticci

Då är allt som vanligt och jag är igång och arbetar igen. I dag har jag min lediga fredag när man får göra vad man vill. (Brukar dock alltid starta i tvättstugan).

I helgen blev det ett besök i Karlstad där vi var på 30-årskalas. Jag hann med en liten sväng på stan och det blev ett besök i antikaffären Anticci som ligger rakt över hotellet där vi bodde. En av de finaste antikaffärerna jag varit i tror jag.








Gillar de mörka väggarna här inne, både mässings- och kopparsakerna syns så himla bra mot väggen. 





Jag fick med mig den här mässingsljusstaken hem som man kan ha ett blockljus eller värmeljus i. Det enda ljuset jag hade hemma i storlek som passade var nästan nerbrunnet så det ser ju lite kul här, men kul med en lite annorlunda mässingsljusstake. 

Nu ska jag vara lite kreativ och få fram mina målargrejer. Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Fin affär - helt i min smak :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den skulle du gilla, så välordnat och fint!
      /Annika

      Radera
  2. Tack för att du skriver så fint om min butik, Anticci. Välkommen tillbaks när du kommer till Karlstad nästa gång.
    Mvh,
    Börje Olofsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Börje, jag kommer garanterat tillbaka till Anticci :)
      /Annika

      Radera

Related Posts with Thumbnails