tisdag 27 januari 2009

Utmaning

Hej på er!
Blev utmanad för ett tag sedan av Monique i Rom, som har den jättefina bloggen Oliver och Romantik. Ni som känner mig vet ju att jag älskar Italien, så att få se och läsa om favoritstaden Rom är ju helt fantastiskt. Visst är det härligt med bloggvärlden!
Men tillbaka till utmaningen, den gällde att visa sina favoritväskor. Här kommer två väskor som jag använder mest:

Den översta väskan använder jag i stort sett dagligen till jobbet. Här ryms A4-papper och även matlåda. Köpt på Esprit för ett par år sedan och väl använd.

Den mellersta används mest kvällstid. Får plats med pengar, nycklar och telefon. Den har jag fått i julklapp av C.



Den sista väskan är ju inget jag använder dagligen, en liten aftonväska som jag köpte på en antikmässa innan vi åkte på kryssning. Här ryms i stort sett ingenting :) och därför bara använd en enda gång vid ett festligt tillfälle. Men ganska söt med broderat blommönster.



Här får ni se Monique`s väskor, så många fina!

Som avslutning visar jag några bilder från förra veckan, när jag försökte fånga solnedgången genom fönstret.

Ha det bra!




2 kommentarer:

  1. Hej !!!
    Åh,vad fina väskor du hade......tack för att du visade.......vet att du har att göra.......älskar svarta väskor.........den sista lilla .....njam...!!!
    De andra bilderna var också fina .....väldigt romantiska,tycker jag.....
    Kram,
    Monica

    SvaraRadera
  2. Hej !!!!
    Du har nåt att hämta hos mig..........men lite lättare , den här gången,....
    Kram,
    monica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails