torsdag 5 januari 2012

Inspiration från Plaza

Senaste numret av Plaza interiör bjöd på en del godbitar. Själv har jag helt snöat in på detta hemmet.

Bilderna är tagna direkt ur tidningen, och kvalitén är tyvärr inte den bästa, men man kanske kan ana lite.



Vitt, svart, grått och detaljer i ljust turkos i kuddar och ljus bl.a. Den svartvita elefantkudden och kartkuddarna kommer från Svenskt Tenn.







Så den ljusa turkosa färgen får bli min vårfärg nu. Jakten har börjat på kuddar i färgen. Har hittat de här från HM i färgen mintblå som jag nog chansar på, även om de ser lite starkare ut i färgen.


Och på tal om kartkuddarna från Svenskt Tenn. I tidningen, i ett annat hem,  finns underläggen med samma motiv från Svenskt Tenn inramade som tavlor.


Foton: Tagna av mig från tidningen Plaza Interiör.


Och just de underläggen köpte jag som julklapp till oss själva, så snygga och jag är så nöjd.

Nej, nu får jag inte sitta här längre, ska fortsätta med städningen. I dag åker julen ut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails