tisdag 19 oktober 2010

Kuddar, vecka 42

I dag är temat kuddar hos Fabriken : )  Känns som att detta inlägg skulle kunna bli hur långt som helst med tanke på att man är något av en "kuddoman" eller vad det nu kan kallas. Förrådet av kuddar är ganska stort kan man väl säga. Jag väljer i stället att visa de kuddar som finns framme nu. En del av dessa kuddar har jag visat förut så det får bli en repris.

Vi börjar med kuddarna i vardagsrummet.







I sovrummet



Kontoret




Kökssoffan





Ja, det var en liten titt på kuddarna här hemma. Hos Fabriken finns mer kuddar. Mycket nöje!

5 kommentarer:

  1. Fina kuddar du har och bra matchade!

    Kram
    Victoria

    SvaraRadera
  2. Ja du, vad mycket härliga kuddar du hade.
    Å snart är det dax för julkuddarna. Här snöar det ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Här var det kuddar i all de färger & former. Lovely!
    Kram J

    SvaraRadera
  4. Hej !!
    Ja, jag håller med dig,är också en kuddoman utan dess like ....
    Men banne mig om jag inte blev brädad här !!!
    MASSOR av HÄRLIGA kuddar,älskar de runda,åh vad fina....
    Tack för dina fina ord på vår bröllopsdag, det värmde i hjärtat....
    Kram,Monica

    SvaraRadera
  5. snyggt i vardagsrummet med den svart-vita runda!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails