Förvaring, vecka 43

Förvaring, det är veckans tema i Fabriken. Ett kärt ämne för mig som är en vän ordning. Ett av mina projekt här hemma just nu är att organisera alla papper man har. Hittade nyligen till Chez Larsson som verkligen kan konsten att organisera och skapa förvaring. Läste ett av hennes inlägg om att just organisera sina papper. Här finns massor av tips! Bilderna nedan kommer därifrån.


Foto: Chez Larsson

Foto: Chez Larsson

Idéen med hängmappar som förvaras i arkivboxar tilltalade mig verkligen, så vid senaste Ikea-besöket inhandlades den här typen av arkivboxar. För tillfället håller jag på för fullt med att sortera papper. Har nu kommit till boxen där alla manualer och garantisedlar ska vara.



Ska bli spännande att se vad övriga medlemmar i Fabriken visar i dag!

Kommentarer

  1. Hängmappar! Smart! Varför har inte jag tänkt på det??

    Tack för tipset!

    Hälsn Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg