0834

Nu har jag utökat min lilla samling med trycktyper, denna gång blev det siffror.







Blev så glad när kunde jag köpa de här hos Vintage house när Sandra hade "bloppis" för ett tag sedan. Inte det lättaste att få tag i. Jag brukar ju använda sådana här trycktyper när jag gör tavlor.




Här är en del av samlingen





Ett litet kollage av detaljer från några tavlor jag gjort



Jag skulle som sagt gärna vilja utöka samlingen med trycktyperna så är det någon som har och vill sälja får man gärna höra av sig.


Har inte tillfrisknat än från förra veckan, den här hostan verkar vara väldigt seg och envis. Gick hem tidigare från jobbet i går och stannat hemma i dag också. En lugn helg väntar och förhoppningsvis är man snart fit for fight igen.

Ha det så bra och trevlig helg!

Kommentarer

  1. Dina tavlor ser hur snygga ut som helst. Vad kul att fynda siffror och bokstäver.

    Har köpt ramar, som väntar på inspiration för tryck och färg.
    För måla som en konstnär kan jag inte.

    Ha en skön helg. //Lissen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg