onsdag 26 november 2008

Adventsljus o annat

Dagens inlägg blir en förhandstitt på årets adventsljustake. Bestämde mig för den här modellen. Hade tänkt mig att ha dem i en zinkkruka och med grön mossa. Så får det bli det här året.





Jag visar väl en bild när det hela är klart. För övrigt kommer det inte bli så mycket pyssel och pynt här. Vi är inte hemma över jul och flyttlasset går direkt efter nyår. Men ljusstakarna ska snart fram i alla fall. Och nu kom jag att tänka på julgodiset! Mina systerdöttrar brukar alltid komma helgen innan jul och göra julgodis.



(Vi har visst en bebis till här i huset. Fick göra ett avbrott här i inlägget. Diskmaskinen skrek Färdig!!!! så det blev till att springa ner till köket)

Åter till julgodiset ... Vi kanske får hoppa även det i år? :(

1 kommentar:

  1. Ja, det blir nog så att vi får hoppa godiser i år. Denna tradition som vi säkert haft i 10 år...

    /Ia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails