I sovrummet

Tog lite bilder på sovrummet för ett tag sedan som jag inte visat här. Vi får väl kanske kalla det för "sommarsovrummet" för just i dag ser det lite annorlunda ut när sammetsgardinerna kommit upp och ett nytt överkast är på plats.



Så här har det i alla fall sett ut ett bra tag, i en rosa och beige färgskala






Vi har ett ganska stort sovrum och vi lade en persisk matta mellan sängen och byråerna för att det inte skulle se för kalt ut och få in lite värme. För några år sedan skulle jag aldrig kunna välja en rosa kudde till färgerna som är i mattan men där har jag ändrat mig lite. Stolen har fått en färg på klädseln som även finns i tavlan över elementet.







 Från sovrummet kommer man ut på balkongen där det är den allra finaste utsikten över Vättern och som skiftar utseende flera gånger om dagen



 Nu ser det alltså lite annorlunda ut med nya gardiner och överkast men det får jag visa en annan dag. 

Ha det så gott!


Kommentarer

Populära inlägg