April månad

Då säger vi bye bye till april och välkomnar sköna majmånaden! I vanlig ordning blir det ett collage från föregående månad.





Vi började månaden med att bli sjuka båda två här i huset och missade födelsedagskalaset i Karlstad. Fick hem några kaffekoppar i härliga pastellfärger och jag tror bestämt det var därför jag började piggna till ;) I vilket fall vaknade jag väldigt tidigt en morgon och började vika en bok till en pappersdiamant. Testade min nya stämpel som syster S hade med sig hem från Vietnam. Veckan därefter for vi i alla fall i väg på ett försenat 5-årskalas. Hamnade i en mindre snöstorm på vägen dit. Jag kollade vårkläder på stan. Byter färg på kuddarna i soffan och plåtar både soluppgång och en av de vackraste solnedgångar jag sett. Sista helgen blev det en liten utflykt till Lammhult och besök i möbelaffärerna där. Och så blev det Valborgsmässoafton och sista dagen på april. I maj hoppas vi på lite mer värme än vad vi hittills haft, eller hur?

Kommentarer

Populära inlägg