Nostalgi från 2013

Väntar ni på del 4 från semestern? Den kommer men vår dator är så seg så allt tar så lång tid och då tröttnar man ju. Vi använder knappt datorn längre utan det blir ju telefoner och paddan men just när jag bloggar vill jag gärna använda datorn.

I vilket fall har jag börjat rensa bilder som ligger i datorn med förhoppning att den ska snabba upp lite. Hittade dessa bilder från 2013 som jag tycker om på ett eller annat sätt.




Apoteksflaskorna i badrumsfönstret i vår gamla lägenhet i motljus. En syn man möttes av när man gick in där.




Matsalen i vår gamla lägenhet, vad jag saknar den. Gott om utrymme och alla fick plats. 




Och naturligtvis saknar jag utsikten från det gamla boendet med olika vyer dag från dag.




Här tänker jag på när jag gjorde diamanten av en gammal bok, när jag vaknade kl 4 en natt och behövde sysselsätta mig med något som inte lät, haha.



Mina vårkarameller som jag kallar kaffekopparna från Oscar och Clothilde, som jag blir glad av



Här hade jag tryckt en kudde med mina gamla stämplar som jag blev förtjust i. 

Kul att se tillbaka och minnas tycker jag. Och semestervecka 4 kommer snart, det lovar jag. 

Kommentarer

Populära inlägg