tisdag 16 augusti 2016

Till önskelistan

Nu är vi nyss hemkomna efter kvällspromenaden på Vätterstranden. I dag var det ju riktigt härligt väder så det var full aktivitet här nere, där familjer satt och grillade, några badar, en del satt i brassestolarna och läste, några spelar fotboll och några volleyboll och naturligtvis en massa som liksom vi är ute och promenerar längs stranden.


Denna bilden tog jag från balkongen och det  kanske inte är den bästa bilden för att visa aktiviteterna nere på stranden som var lite längre bort. Jag hoppas det här vädret håller i sig ett tag till i all fall, lite lättare att komma ut på promenaderna då.

I dag tänkte jag visa lite nytt till önskelistan nu till hösten. Jag vill ha en tekanna i glas och just den här modellen från Ica skulle passa mig när det blir lite mer tedrickande framåt.





Dessutom vill jag ha en leopardpäls. Har haft ögonen på det sedan jag såg Nina Persson på omslaget till Elle Decoration där hon visade sitt New Yorkhem för ett par år sedan. Nu verkar det dock vara väldigt inne med leopardmönstrat till hösten, som jag sett bl.a. både här och här. Har själv inte börjat jakten än för säsongen så vi får se om jag kan hitta någon.





Jag skulle också behöva en ny regnkappa, gärna från Stenk.

Ett par nya mysbyxor står också på önskelistan och varför inte mysa med stil som i dessa från Softgoat i samarbete med Petra Tungården.




Till sist är det äggkopparna från Swedish Grace som jag tidigare haft med på önskelistan men får komma med en gång till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails