måndag 21 mars 2016

Vårväder

Vilken härlig helg vi haft, underbart vårväder ju! Lördagen startade vi med frukost på ett av stadens hotell, härligt att kunna göra så någon gång då och då. Och samtidigt blev det en liten morgonpromenad i den sköna solen. Men så trött jag har varit i helgen, det blev faktiskt en liten nap efter att vi kommit hem från frukosten.

Förra helgen när vi var i stugan var det ju däremot ingen vårsol utan enbart en stor dimma. I en nyöppnad blomsteraffär i Båstad köpte jag bland annat med mig två Myrsineträd som jag placerade i sovrummet.



Det fick bli ett foto först på byrån eftersom det är lite svårt att fotografera mot fönstret. 



Tyckte de passade in så bra här men jag fick ta med dem hem igen så de får lite vatten. Jag köpte faktiskt två stycken "fejk-Myrsine" på Blomsterlandet senare som jag tänkte ta med mig ner till påsken. Jag är ju inte så förtjust i låtsasblommor men ibland får det bli så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails