torsdag 14 januari 2016

Väntan på våren #tbt



Rensade och organiserade bilder i datorn och fann dessa från juni 2014, fick en längtan till våren





I dag var temperaturen nere på cirka 15 minus, brr, kallt både inne och ute. Jag började dagen med ett besök hos sjukgymnasten för första gången och fick ett träningsprogram för axeln. Annars händer det ju inte så mycket här hos mig, mina föräldrar var här och vi smakade på årets första semla och den var riktigt riktigt god. Vi har ett konditori i huset jämte vi bor och sedan ett par månader tillbaka är det nya ägare och det har blivit till det bättre får jag säga, fast lite farligt också förstås.

1 kommentar:

  1. Hej! Hur är det med kvinnan? Förstår att det är besvärligt med axeln och tråkigt att vara hemma. Blev så glad när jag fick se dina fina pioner, längtar till våren och sommaren. Det är alltid roligt att läsa din blogg, ibland får jag mig ett gott skratt. Tänk att du har börjat att diktera! Nu har vi fikat med mjuk pepparkaka och gott kaffe. Ha det bra, hoppas "kvinnan repar sig"! Gunilla och BengA

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails