Tillbakablick på 2015 - april - maj

Jag fortsätter med mina tillbakablickar, det är väl ingen annan än jag som är intresserad förmodligen men dels ser jag och minns vad som hänt under året när jag tittar igenom bilderna och dels har jag svårt att ta nya bilder nu.




När april kom var det dags för att oss att ta över stugan. Påsken var tidigt i april och vi åkte ner redan på skärtorsdagen och satte igång med målningen inomhus.






Helgen efter påsken var det dags att åka till Göteborg igen, denna gången skulle Oscar döpas.





Några dagar senare fick jag en inflammation i foten, blev sjukskriven och missade tyvärr en semesterresa till Rom. Sandra och Viktor fick åka själva och vi åkte ner till stugan.




Jag rensade och pyntade och vädrade trasmattor




och C målade och målade







Maj

Valborg och 1 maj, vi har besök av C:s yngste son och flickvän. Vi gör en utflykt till Höganäs.




Vi åker ner till stugan varje helg i maj, ibland har vi besökare med oss





 Det bästa jag vet, rapsfält och blå himmel






Och när vi är hemma njuter jag av den här fina utsikten från balkongen


Kommentarer

Populära inlägg