söndag 3 januari 2016

Loppisköp i marmor och mässing

En av mina arbetskamrater har nyligen öppnat en loppisbutik, som hon har öppet på helgerna emellanåt. Vi var där premiärhelgen och jag handlade naturligtvis.




Jag blev lite sugen på en piedestal i marmor och guld, den passar bra in i vår lägenhet tycker jag.








Och två nya mässingljusstakar, de kallas väl både för kammarljusstake och kontorsljusstake vad jag förstår. De ser likadana ut som den gamla klassikern från Skultuna men jag hittar inga stämplar på de här så de kommer nog inte därifrån men jag gillar dem i alla fall.





 Jag skulle också köpa några krukor av henne som jag skulle fått samma dag jag skadade mig men så långt hann vi inte komma tyvärr. Jag får visa dem här senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails