I hallen

Fredag igen men den där riktiga fredagskänslan har jag lite svårt att hitta i dagar som dessa. Ska snart iväg till sjukgymnasten och efter det blir det en sväng på stan och då ska jag köpa mig lite fredagsblomster tänkte jag. 

I dag visar jag lite bilder från hallen hemma hos oss, tror inte jag visat så mycket därifrån tidigare. 




Så här ser det ut i alla fall, bilden är tagen från serveringsgången som jag visade häromdagen. Det har sett ut så här sedan vi flyttade in men jag trivs bra med det. 

Stolen kommer från mormor och morfar som jag senare har klätt om. Byrån hittade jag på en vind där jag bodde en gång i tiden. 




Bakom de färgade fönsterrutorna ligger köket





Och på byrån är det lite svartvitt grafiskt som gäller, en tavla som jag gjorde för flera år sedan, fatet som jag köpt i en fair trade-affär och min sminkväska som hamnat här av någon anledning



Trevlig fredag önskar jag!

Kommentarer

Populära inlägg