Datorproblem och bästa julklappen

Måndag och ny vecka igen. I dag är det inte riktigt lika mycket köldgrader ute men här inne är det fortfarande som Sibirien, alltså isandes kallt. Vaktmästaren var här förra veckan med sin termometer och han tyckte ju det var helt okej med 20 grader som hans visade. Våra termometrar visar mellan
17 - 18 men dem kan man inte gå efter enligt vaktmästaren, utan det är hans som gäller. Well well, tur att jag fick en fin värmande pläd i julklapp. Den är väl använd kan jag säga.









För övrigt är jag riktigt irriterad på datorns uppdateringar i dag. I fredags när jag stängde av datorn var det dags för uppdatering och sedan har jag inte haft på datorn under helgen. I dag är det ingenting som stämmer. Jag var ju riktigt nöjd med Windows 10 men nu vet jag inte vad som hänt, vet inte vad det var för uppdatering heller för den delen. Jag kan inte öppna mina bilder utan att datorn låser sig och det har tillkommit några nya knappar men de funkar inte heller, datorn bara låser sig. Bilderna i dagens inlägg fanns redan i "utkast" men nya bilder kan jag inte få över till bloggen tyvärr. Nu får jag bara hoppas att det blir en ny uppdatering som rättar till det här. Någon som känner igen problemet?




Kommentarer

Populära inlägg