Det bästa man har ...



... sätter man på bordet är väl något talesätt har jag för mig. Jag vet inte om just det här är det bästa jag har men min senaste kudde la jag i alla fall på bordet när jag skulle fotografera den. 







Snart dags att byta ut kuddarna i soffan inför julen och då ska ju den här guldiga kudden från PB Home finnas med.






För tillfället här vi  den här färgskalan i vardagsrummet som snart kommer bytas ut alltså


Måndag igen och den här helgen har ju bokstavligt bara blåst förbi. Gud vad det har blåst här i helgen och det verkar väl ha varit likadant runt om i landet. I lördags firade vi mina föräldrars diamantbröllop och jag tänkte jag ska visa lite bilder från dukningen men det får jag återkomma till om någon dag. Till dess får ni ha det så bra!





Kommentarer

Populära inlägg