söndag 27 september 2015

Härliga helg

Vilken härlig helg vi haft, i dag ville vi nästan inte åka hem från stugan. Både lördag och söndag har bjudit på ett härligt höstväder. I dag har vi varit ute i trädgården och höststädat lite och planterat tulpanlökar och ett litet höstarrangemang vid ingången (som jag alldeles glömt bort att fotografera).




40 stycken tulpanlökar har åkt ner i jorden

Vi satt ute i dag och åt lunch och det är ju nästan så man inte tror det är sant men det var riktigt varmt i dag.




I går kväll såg det dock ganska dramatiskt ut på himlen, väntade mig en störtskur men det blev inget av det.


I natt ska det väl förresten inträffa något som kallas för blodmåne och supermåne, åter igen något nytt fenomen som i alla fall jag inte hört talas om tidigare.

Nu ska jag packa min jobbväska och förbereda inför morgondagen och efter det är det dags för Bron igen, första avsnittet på tredje säsongen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails