Gula rapsfält och dukning

Även denna helgen, som ju var pingsthelg, har vi varit nere i stugan. Trädgårdsarbete och pyssel inomhus har stått på programmet. Vi har inte haft något skönt vårväder direkt även om solen visade sig på söndagseftermiddagen innan hemfärd.





När vi är på väg hemåt känns det som att vi åker mitt inne i rapsfälten, älskar den här gula färgen som betyder sommar för mig. Och jag tror den här gula färgen påverkar mig ganska mycket. Nu senast är det Linums vår- och sommarkollektion i gult och turkost som satt sig på näthinnan.






Foto: Eget foto ur Linums broschyr







Foton: 2, 3, 4 och 5 från Linums pressida


Men visst ser det härligt ut! Riktig medelhavskänsla! Jag såg dem när vi var uppe på Design House Stockholm i Boarp utanför Båstad förra helgen och sedan dess har jag inte kunnat släppa den här dukningen. Får nog bli lite nya servetter här tror jag!

Kommentarer

Populära inlägg