På Odengatan

I veckan som varit släpptes nyheten att Lotta Agaton säljer sin lägenhet och det dröjde ju inte länge förrän flera av inredningsbloggarna skrev om detta. Så här kommer jag, några dagar efter övriga, men jag vill ändå visa en rätt så fantastisk lägenhet på 7 rum och kök, som man kunnat se en del av tidigare i Residence också.











En sån här bokhyllevägg vill jag gärna ha!






Jag är nog själv mest förtjust i matrummet. Idéen med att ställa ihop två matbord har vi själva varit inne på att göra. Det funkar ju om man har gott om utrymme som vi har hemma hos oss. Antingen att göra så här eller skaffa ett runt matbord för att få lite bättre kontakt med alla som sitter runt bordet.

















Alla foton från Alexander White


Även om jag själv vill ha lite mer färg i inredningen så tycker jag denna lägenheten är fantastiskt inredd. Här finns verkligen balans mellan det svarta, vita, naturfärgade och grönskan. Eller vad sägs?

Information och fler bilder finns hos Alexander White

Kommentarer

  1. Okej, då vet jag hur det ser ut då som du pratade om.
    LEna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg