Resa till Palma

Jag har alltså varit iväg ett par dagar på Mallorca, denna gången tillsammans med mina systrar och en väninna. Vi var väl mest ute efter att besöka Palma och jag passade på att visa mina favoritställen där. Man kan läsa en del om dessa i ett inlägg som jag gjorde efter resan vi gjorde i maj.

Jag har egentligen inte så mycket nya bilder att visa, de mest "turistiga" är väl de två sista bilderna från katedralen i Palma och lyxiga Puro Beach i Can Pastilla, det senare bodde vi i stort sett granne med.










Vill ni se fler bilder från mina Mallorcaresor kan man titta här, här och  här.


PS!
Det finns en snart klassisk bild på Instagram som jag kom på att jag kan visa, golvet i baren på Hotel Cort som tyvärr är i lite dålig kvalité (fotot alltså).


Hotellet ligger vid Rådhusplatsen där detta stora olivträd finns. 





Kommentarer

Populära inlägg