söndag 10 augusti 2014

Loppisfynd

Nu börjar den här semestern lida mot sitt slut. Fyra sköna veckor har gått i en rasande takt och i morgon börjar arbetet igen. Och det här är väl en sommar som man kommer att prata om länge.

Vi har varit iväg till Skåne och Halland under två veckor och övriga halvan har vi varit hemma. Och så har jag hunnit med några loppisturer.



Den vita vasen hittade jag på Erikshjälpen och får ta plats med de andra i samlingen



Det gröna fatet hittade jag också hos Erikshjälpen, vet inte riktigt vad jag ska använda det till ännu men jag gillar det




Den blå urnan till vänster är också ny. Tänkte försöka bygga upp en liten samling av dessa också.

Nu gäller det att njuta av den här sista dagen, må så gott!

2 kommentarer:

  1. Som sagt, bra smak du har för visst är det något visst med blåvitt porslin :=)
    Iren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det så! Passar alltid in.

      Radera

Related Posts with Thumbnails