måndag 14 april 2014

Balthazar och Bon

Om man vill ha likadana tavlor som vi har i köket så kan man fixa det lätt, det glömde jag tipsa om i förra inlägget. 

Menyerna nedan kommer från Balthazar Restaurant i New York och finns tillgängliga att skriva ut. Jag har aldrig varit där själv men man blir onekligen lite sugen när man står där i köket och läser på menyerna. Kanske det blir en resa dit någon dag?




Nästa restaurang med utskriftsvänlig meny är Bon som ligger på lite närmare håll, nämligen i Göteborg. 




Jag har inte varit här heller men senast vi var i Göteborg försökte vi komma in men det var ungefär en timmas väntetid då. Vad jag hört ska det vara kanongod mat och dessutom ser det ju väldigt mysigt ut. 








De här barstolarna skulle jag kunna tänka mig i vårt kök, även golvet tycker jag är himla fint 





Nästa gång vi kommer till Göteborg får vi nog vara ute i god tid om vi ska få plats här, blir lite sugen nu när jag ser bilderna här. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails