Inspiration från Hemnet

Förr om åren brukade jag surfa runt på Hemnet för att hitta inspiration men nu är det inte så ofta längre. Jag har fullt upp med att läsa bloggar, instagram och inredningstidningar, som jag knappt heller hinna läsa nu för tiden. Men så i dag när råkade jag trycka lite "fel" hamnade jag i en fin liten tvåa i Vasastan i Stockholm.





Visst ser det underbart ut? De fina thonetstolarna till det runda bordet och sovrummet där innanför fick mig att spärra upp ögonen lite extra.




Jag vet inte riktigt hur sänggaveln är gjord, om det är tapet eller tyg, så läckert i alla fall. Och jag är riktigt förtjust i de svartmålade fönstren och elementet och så palmen som passar så bra in i stilen till det övriga. Och taklampan naturligtvis.





Och även köket tycker jag är hur fint som helst.




Vad säger ni? Visst har man fått till det fint i den här lilla tvåan på 44 kvm?




Fler bilder finns här hos Mäklarhuset.

Kommentarer

Populära inlägg