fredag 5 april 2013

Vårkarameller från Oscar & Clothilde

För ett tag sedan gjorde jag en beställning från webshoppen Oscar & Clothilde på de här fina kaffekopparna i blandade härliga färger. Hade tittat på dem länge i webshopen innan jag väl bestämde mig för köp. Och jag ångrar mig inte kan jag säga.










4 koppar med fat i de härligaste vårfärgerna! Visst är de fina? Jag kallar dem för vårkarameller :)

Såg att de rear ut  liknande kaffekoppar men i lite andra färger än de jag köpte och en aning mindre storlek, kanske kan vara något? Erbjudandet gäller till söndag. 

Här har vi haft sjukstuga några dagar, vi blev båda två liggande i feber, värk i kroppen och hosta. Och oj, vad jag sovit. Nu känns det dock lite bättre även om det känns lite segt i kroppen. 

Undrar om inte vårkaramellerna hjälpt till en aning med tillfrisknandet ;)

Trevlig helg önskar jag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails