torsdag 7 mars 2013

I en lobby

I dag kommer några bilder från lobbyn på hotellet vi bodde på som jag skrev om nedan. Det blev att vi satt här någon stund på dagen eftersom det är här wifi fungerar.

Jag är väldigt förtjust i den här stilen och slår mig mer än gärna ner här, där det finns gott om bekväma sittplatser. Stilen är en blandning av nordafrikanskt, orientaliskt och även mexikanskt tycker jag.













Närbild på klinkerna i stil med de populära Marrakeshklinkerna som många har i badrum och även kök







Det enda som störde mig denna gången är att jag tycker de ockrafärgade pelarna och valven fått en lite för stark nyans denna gången, det var nog ganska nymålat och var lite mer markant än de andra gångerna vi varit här. Jag är lite känslig ibland ;)

Hotellet heter förresten Gran Castillo och ligger på Lanzarote, kan ju vara bra att veta om man blir sugen på att åka hit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails