Lite i taget ...

Och så var plötsligt julen över och i dag väntade arbetet igen, fast det blev en lite kortare dag än vanligt. Väntade nämligen på en leverans från Ikea med nya byråar till sovrummet. Vi valde den låga vita Malm från Ikea som ska stå på rad längs ena väggen. Gud vad skönt det ska bli att slippa leta efter sina kläder i resväskor och plastboxar. En byrå klar i dag och den andra hoppas jag ska bli färdigmonterad i morgon. Även en bänk till köket var med i leveransen men den tar vi mer om nästa gång.

Tänkte visa hur tevagnen blev när den kom på plats. Jag fyndade ju den på en loppis när det blev klart att vi skulle flytta till vår nya våning. Nedersta brickan saknades då och i flytten gick även andra brickan sönder men nu är det fixat. Och den gör sig bra där den står i matsalen.





 Är ju inte riktigt färdigpimpat här än men tavlan som jag gjorde för några år sedan har kommit upp på väggen i dag och jag tycker den passade in riktigt bra. I en av våra flyttar gav jag några gamla martiniglas till C:s ene son men eftersom han inte använder dem får jag tillbaka dem nu, de kommer göra sig bra här tror jag :)


Kommentarer

Populära inlägg