torsdag 13 december 2012

Kall Lucia

I dag har det varit besiktning av vår gamla lägenhet och efter det kunde jag lämna ifrån mig nycklarna till den lägenheten. Skönt att bara ha ett boende att koncentrera sig på nu.

Och så lite glimtar här hemifrån. Min favoritkudde från Day får nu pryda sängen tillsammans med den rosa kudden jag fyndade i Ullared och en linnekudde från Ikea.





Och så lite från vardagsrummet, som går i fil med matsalen. Här kom det upp ett par gamla sammetsgardiner som jag hade sen tidigare. Passar perfekt i de gamla fönstren och skönt att kunna dra för på kvällarna när man sitter framför TV:n och det drar från fönstren.






Efter besiktningen tog jag en fika med systerdottern som jag träffade på stan och därefter började mina julklappsinköp som gick ganska bra. Men en sak återstår,hittar inget till en 10-årig kille, vad ska man köpa?

Och som rubriken säger, det blev en kall Lucia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails