söndag 15 januari 2012

Vecka 2

Fotoprojektet fortsätter, här är resultatet av vecka 2.



Vi har haft problem med vår hemtelefon i flera veckor nu, började innan nyår. Och inte får man nåt svar heller när man gjort en felanmälan, bara ovanstående svar. De svarade dock fem dagar senare, att det beräknas vara klart 24 januari. Jippi!




Hämtat paketet från HM, som jag beställde förra veckan. Kuddfodralen ser OK ut, men jag får vänta till helgen och ljuset innan jag bestämmer mig.





Klockan är halv sex och jag här hemma från dagens arbete.





Årets första tulpaner!





Fredagen den 13:e -  Äntligen fredag kväll och vi äter tacopaj




Strålande solsken denna lördag. Det blev en promenad vid havet,solen blänker i sanden och snäckorna sitter nästan fast. Men oj vad det blåste!





I dag fick jag dem på bild! Gässen som åker här förbi varje dag. Försökte ta ett foto förra veckan och även i går men hann inte få upp kameran. I dag när vi kom hem efter en shoppingtur hörde jag dem på avstånd och snabbt upp med mobilen.

Ja då har jag klarat av ännu en vecka med kameran. Jag försöker en till tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails