söndag 15 maj 2011

Söndagsbilden, vecka 19





Söndagsbilden i dag är tagen i det vackra Bellagio vid Comosjön i norra Italien där jag varit två gånger. Har visat lite bilder därifrån tidigare som man bl.a. kan läsa om här.


I torsdags kväll gjorde jag ett inlägg som försvann i cyberrymden någonstans på fredagen. Något som jag förstått att flera har drabbats av. I vilket fall skrev jag om något kul som skulle ske på fredagen. Det var en göteborgsresa tillsammans med mina systrar det handlade om. Vi brukar göra en resa tillsammans när vi fyllt år och denna gången var det jag som uppvaktades. Så nu har det varit shopping, god mat och dryck för hela slanten och vädret hade vi också tur med. Denna fredag den 13:e fick jag också besked att jag klarat tentan så det blev att fira lite extra ;).

Vill ni se fler söndagsbilder titta gärna in hos Fabriken.

Hoppas ni har en skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott och vad trevligt att göra en utflykt med systrarna.

    Skönt att tentan gick bra.

    Vilken härlig bild också.

    Ha en skön söndag. // Lissen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails