söndag 1 maj 2011

Söndagsbilden, vecka 17

Sköna Maj välkommen! Som traditionen bjuder så här den 1 maj visar jag bilder på vårt körsbärsträd. Bilden nedan blir också dagens bidrag till Fabriken.






Första året vi bodde här var det en fantastisk vår, rena sommarvärmen under april månad. Och det märktes minnsann på körsbärsträdet, bilderna nedan visade jag 1 maj 2009.



Underbara blommor!


Förra året var ju en kall och långdragen vinter. Samma tid då hade det knappt kommit några knoppar på trädet.





I år har det ju också varit en lång och kall vinter men så i påskhelgen kom det ju äntligen lite värme, vilket resulterat i några utslagna blommor. De här bilderna togs i går.









Kika gärna in hos Fabriken för flera söndagsbilder. Må så gott!


1 kommentar:

  1. Halloj !!
    Vad kul att se hur olika det kan se ut i en trädgård från år till år !!
    Det som är så kul med " bloggeriet" är nog det att man fotar sånt man aldrig skulle ha fotat annars !!
    TAAAACK , för dina söta ord hos mig !!
    Det har verkligen varit en underbar tid, men nu var det dags för mig att säga stopp, vilket inte betyder att jag inte kommer att dyka upp här då och då, min mejl-adress är den som står på bloggen, mosve@hotmail.com och majla mig gärna, även om du kommer hit igen, så kan vi kanske ses.
    På FB kan vi också ses, hoppas att jag grejar att vara lite mer synlig där än jag varit tidigare...
    Kram på dig !!
    Hoppas du får en fin vecka,
    Monica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails