Helgbuffé i Båstad

I lördags var vi åt födelsedagsmiddag på restaurang Sand i Båstad. Ett ställe jag verkligen kan rekommendera om man har möjlighet att ta sig dit. Miljön är underbar, speciellt nu i maj.  Vi hade tur med vädret i lördags men vi valde att sitta inomhus. Jag gillar deras inredning och kan sitta och titta på alla detaljer som finns. Och maten är det inte heller något fel på. Vi åt deras helgbuffé som vi njöt av i flera timmar.



Foton: Hotell Skansen, Båstad


Jag hade utsikt mot den här bokhylleväggen och eftersom jag glömt kameran hemma fick det bli bilder med mobilen. Så snyggt det är med svartvita foton!



Nedan är en bild på kallbadhuset som blev klart för ett par år sedan.







I dag är det min lediga onsdag och jag har pysslat med lite av varje under dagen. Det blåser riktigt rejält här och det går knappt vara ute. Har börjat  måla på en ny tavla, får se hur det slutar.

Ha det gott!

Kommentarer

Populära inlägg