Sista dagen i april ...

... och Valborgsmässoafton i dag. Det blir en blandning av bilder som jag visat här tidigare under månaden.




Tänk vad fort en månad går! Bloggen blir ju lite som en dagbok och när jag tittar tillbaka på bilderna ser man vad som hänt, även om inte allt finns med på bloggen.

Vi började april med att åka på besök till Karlstad. Jag har varit i Göteborg ett par gånger på min utbildning och även gjort min tenta nu, vet dock inte resultatet på denna än. Vi planterade penséerna, haft lite olika besökare här, en härlig, solig, varm och nästan helledig påskhelg (jag jobbade några timmar på påskafton).
I onsdags snubblade jag i trappan på jobbet och föll handlöst. Stukade foten och slagit i halva sidan av kroppen. Tappade också mina glasögon som gick sönder. Tur i oturen hade vi redan beställt tid för synundersökning i Ullared i dag så nu sitter jag här med min svullna fot och nya glasögon på näsan! Det blev ett snabbt beslut på vilka bågar jag skulle ha för att hinna få dem innan de stängde men jag är nöjd. Och förutom lite värk och minskad rörelseförmåga mår jag bra.

En liten sväng hann vi med inne på Gekås också, hittade en sak som jag blev väldigt glad för, men det visar jag en annan dag.

Hoppas ni får en härlig Valborg! Vi ses i morgon igen!

Kommentarer

Populära inlägg