tisdag 2 november 2010

Stilleben, vecka 44

I dag är temat stilleben hos Fabriken, jag visar några bilder här hemifrån.

Först ut  blir detaljer från badrummet.


Den vänstra bilden har jag visat förut men den är nästan en favorit. Den andra föreställer ett arrangemang i badrumsfönstret. Eftersom det är lite svårt att plåta mot fönstret har jag tagit bilden i spegeln.



Ytterligare en bild jag visat förut, så här ser det ut på byrån i sovrummet



Sist ut blir det här som står på det gamla linneskåpet i köket

Mer stilleben att titta på finns hos Fabriken.

1 kommentar:

  1. Hej och tack för att du lämnade en hälsning hos mig!

    Jättesnygga dom där tavlorna med Kär och Lek!! Får lust att göra nåt liknande själv ;)
    Smart att fota genom spegeln förresten!

    Må så gott!
    A-C

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails