måndag 15 november 2010

Kreativa konstnärer

Förra helgen var min syster och hennes familj här och hälsade på. För att roa barnen plockade jag fram mina gamla trycktyper och stämpeldynor och visade hur jag brukar använda dem. Det här var något nytt för dem och blev väldigt uppskattat.





- Jag ska bli konstnär när jag blir stor, sa Daniella 6 år.
- Jag också, säger Lorentz 8 år.


Galleriväggen i hallen fylldes snart av de blivande konstnärernas verk. Här nedan ses en del av dem tillsammans med några av bloggerskans alster.

Tyvärr lite dålig kvalitet på bilderna eftersom de togs på kvällen med blixt


3 kommentarer:

  1. snygga tavlor för att vara så unga...
    Blev riktigt läckert med massa bokstäver så... blir nog duktiga konstnärer.

    SvaraRadera
  2. Superfina tavlor barnen gjort.
    Förstår att dom kände sina stolta över sina verk (tack vare dej :-))

    Ha en härlig tisdag.//Lissen

    SvaraRadera
  3. Ja det var uppskattat att göra egna tavlor med stämplar. Tavlorna ska upp på väggen i deras resp rum.
    Syster L

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails