söndag 15 augusti 2010

Kuddar kuddar kuddar

Så har det åter igen kommit  hem ett par nya kuddar. Denna gång blev det till bäddsoffan i det rummet vi har kontor/gästrum.



Kudden till vänster kommer från Day och den runda i härlig lila färg köptes på Indiska när vi var i Karlstad




Svårt att fota mot ett fönster så jag fick vänta till kvällen kom



På ena väggen satte jag upp en tavla som jag gjort för många år sedan, bara för att det skulle komma in en lila färgklick till : )



Collage av vykort, eget foto, tidningsurklipp, visitkort och lite annat hopplock





Visitkort från hotell Nerva i  Rom, som ligger inte så långt från Colosseum


Gillar visitkortet för att det är så enkelt. Hotellet var inte i bästa skick när vi bodde på det för väldigt många år sedan, men jag har gått förbi hotellet på senare år och det ser lite annorlunda ut nu.


1 kommentar:

  1. Det är alltid dags för nya kuddar tycker jag! De var finfina, gillade särskilt den vänstra, undras om kan sy något liknande själv...
    Och tavelcollaget var så klart också snyggt.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails