Resumé

Hej alla ni som tittar in här, det var längesen nu. Tappade helt intresset ett tag så jag tänkte det får bli en sammanfattning från senaste tiden. Vad har hänt? Jo, en kanonsommar från midsommar tills nu när jag äntligen fått semester, är inne på första veckan. Hoppas det håller sig ett tag till ...

I midsomras hade vi besök av mina syskon och föräldrar. En midsommar att minnas, vi kunde sitta ute och äta, sola och bada (typ två stycken).

Här är syskonbarnen nere vid Mellbystrand, tror kanske det var 15 - 16 grader i vattnet. Efter midsommar har det blivit många bad.

Efter midsommarhelgen beställde vi nya bänkskivor och diskbänk. Det blev till slut Virrvarr antracit, som jag visat nedan men de kommer inte förrän i början av september.

Vissa dagar har det varit riktigt varmt, så här visade termometern söndagen den 11 juli.



Puh!

Helgen efter var det dags för konsert med den store idolen Lars Winnerbäck. Vi var på Trädgårdsföreningen i Göteborg, en kanonkonsert. Även Melissa Horn och Laleh uppträdde.



Efter detta jobbade jag bara en vecka till och sen äntligen semester ....

Söndagen började med ösregn och 11 grader! Då skulle vi fira mammas födelsedag. Vi började på Hooks herrgård och sedan åkte vi vidare till min ena syster.


     Grattis till mamma!

Och så i går var vi på Liseberg med C:s barn och barnbarn, ännu en toppendag. Efter Liseberg ett besök hos ene sonen som bor på Tjörn.


 På väg över Tjörnbron


Inte helt lätt att ta bilder från bilen



En riktig idyll!

Det var en snabb resumé, ska försöka bättra mig.  Nu är det snart dags att åka ner till havet. Ha det bra!


Kommentarer

  1. Tack för att ni va med på Liseberg, och för att ni hängde med en sväng till Tjörn oxå.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg