lördag 12 juni 2010

Stormy weather

Alltså, hur mycket kan det regna? De senaste dagarna har det bara vräkt ner och det verkar ju aldrig ta slut.




Så här såg det ut i går kväll. I går satte vi på värmen igen och tände ljus. I dag snudd på storm och fortsatt regn.

Förmiddagen ägnades åt städning och nu har även jag prövat Maison Belle, som jag läst mycket om i bloggvärlden.



Jag började med att köpa den här till badrummet. Lite dyrare än det vanliga jag brukar köpa men det verkar drygt, fritt från kemikalier och luktar gott av lavendel och mint. Så det blir nog mer av det här märket!

Nu ska jag krypa upp i soffan med senaste numret av Sköna Hem, min favorittidning!




Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hej !!
    Åh, jag bara älskar den tidnigen med !!
    Vill du inte ha regn, så ta dig en tripp hit, 36 grader mitt på dan, jag håller på att svimma, ska vi byta ?!
    Ha en trevlig helg du med,
    kram,Monica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails